مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 15:402023-06-26اقتصادي

فارس من| پرداخت مطالبات کلزاکاران منوط به ثبت اسناد مالی در سامانه بانکی است


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران گفت: تمامی کشاورزان مازندرانی که محصول کلزای خود را به مراکز خرید تضمینی دانه روغنی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان تحویل دادند و اسناد مالی آنها در سامانه بانک ثبت شد مطالبات خود را دریافت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه ای مطالبات کلزاکاران مازندران را پرداخت کنید خواستار پیگیری این سوژه شدند.

در این سوژه آمده است؛ بیش از یک ماه پیش کشاورزان مازندرانی پس از برداشت کلزا ، محصول خود را به مراکزی که جهاد کشاورزی استان اعلام کرده بود تحویل دادند اما پس از گذشت زمان هنوز مطالبات کلزاکاران مازندرانی پرداخت نشده است، کشاورزان مازندرانی با مشکلات مختلفی روبرو هستند و جهاد کشاورزی هرچه زودتر مطالبات کلزاکاران را پرداخت کند.

در همین خصوص عباسعلی وفایی نژاد مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: تمامی کشاورزان مازندرانی که محصول کلزای خود را به مراکز خرید تضمینی دانه روغنی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان تحویل دادند و اسناد مالی آنها در سامانه بانک ثبت شد مطالبات خود را دریافت کردند.

وی افزود: در ادامه روند پرداخت مطالبات کشاورزان استان، وجه محصول تحویلی کلزاکاران مازندرانی نیز به مبلغ 190 می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| پرداخت مطالبات کلزاکاران منوط به ثبت اسناد مالی در سامانه بانکی است

فارس من| پرداخت مطالبات کلزاکاران منوط به ثبت اسناد مالی در سامانه بانکی است